مقایسه‌ی گلکسی S22 با S22 پلاس؛ کدام مدل بهتر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 139
:: بازدید ماه : 139
:: بازدید سال : 303
:: بازدید کلی : 1404

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

مقایسه‌ی گلکسی S22 با S22 پلاس؛ کدام مدل بهتر است؟
چهار شنبه 23 فروردين 1402 ساعت 11:43 | بازدید : 85 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

گوشی های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در کل بسیار شبیه به هم هستند و هر دو با یک قیمت در بازار ایران به فروش می رسند. در این ویدیو هر دو گوشی را با هم مقایسه می کنیم تا ببینیم کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد. در ادامه با وبلاگ عاشقان وب همراه باشید.

از نظر طراحی و بدنه تنها تفاوت این دو گوشی این است که مدل پلاس از بدنه بزرگتر و سنگین تری بهره می برد. به عنوان مثال بدنه مدل پلاس حدود 11 میلی متر بلندتر و 5 میلی متر پهن تر است. همچنین وزن آن 28 گرم بیشتر از مدل استاندارد است. در پنل پشتی و جلوی هر دو گوشی از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده شده است که دوام این گوشی ها را در برابر ضربه به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

گلکسی اس 22 از صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 استفاده می کند و اس 22 پلاس به صفحه نمایش 6.6 اینچی با همین رزولوشن مجهز شده است. بنابراین نمایشگر S22 تراکم پیکسلی بالاتری ارائه می دهد. اما از طرف دیگر حداکثر روشنایی نمایشگر مدل پلاس 1750 نیت است در حالی که مدل استاندارد حداکثر روشنایی 1300 نیت را به ارمغان می آورد.

از نظر تراشه باید بگوییم که در حال حاضر مدل 8.256 گیگابایتی گلکسی اس 22 مجهز به اگزینوس 2200 و مدل 8.8 گیگابایتی گلکسی اس 22 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 1 در دیجی کالا به فروش می رسد. بنابراین ما این دو مدل را با هم مقایسه می کنیم. اگرچه هر دو تراشه حرف های زیادی برای گفتن دارند، اما طبق بررسی ها، اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت سخت افزاری بیشتری را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. پس به عنوان مثال اگر گیمر هستید یا می خواهید از حداکثر قدرت سخت افزاری گوشی استفاده کنید، بهتر است مدل پلاس را از دیجی کالا خریداری کنید که از چیپست اسنپدراگون استفاده می کند.

تفاوت S22 و گوشی از نظر دوربین تفاوتی با هم ندارند. بنابراین، برای هر دو، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و 12 مگاپیکسل فوق عریض داریم. بنابراین، اگرچه کیفیت عکس بین مدل های اسنپدراگون و اگزینوس تفاوت های بسیار جزئی دارند، اما به طور کلی اکثر کاربران متوجه این تفاوت ها نخواهند شد. همچنین می توانید از دوربین 10 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی استفاده کنید.

در نهایت باید به باتری هر دو گوشی بپردازیم. گلکسی اس 22 از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. از طرفی مدل پلاس به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می تواند از حداکثر سرعت شارژ 45 وات استفاده کند. این بدان معناست که مدل پلاس علاوه بر عمر باتری بسیار بالاتر، می تواند با سرعت بسیار بالاتری نیز شارژ شود. البته هر دو گوشی بدون شارژر عرضه می شوند و باید شارژر را جداگانه خریداری کنید.

در حال حاضر نسخه اگزینوس گلکسی اس 22 8/256 گیگابایتی با قیمتی حدود 29 میلیون و 500 هزار تومان در دیجی کالا به فروش می رسد و برای خرید نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 22 پلاس 8/128 گیگابایت باید حدود 30 میلیون و 500 هزینه پرداخت. هزار تومان.

 

منبع: tomsguide




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: